درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی
سرخط خبرها

ویدیو خلاصه بازی ایران و برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال

  • کد خبر: ۱۹۳۸۸۱
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
  • ۳
ویدیو خلاصه بازی ایران و برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال
تیم ملی کشورمان موفق شد برزیل را در جام جهانی زیر ۱۷ سال شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی زیر ۱۷ سال با نتیجه ۳ بر ۲ برزیل را شکست داد تا یکی از بزرگترین شگفتی‌های این دوره را رقم بزند. این پیروزی، اولین برد تاریخ تیم‌های ملی فوتبال ایران مقابل برزیل در تمامی رده‌ها محسوب می‌شود. 

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه بعدی خودش روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵:۳۰ با تیم ملی انگلیس بازی میکند و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند بعنوان شانس اصلی صدرنشینی این گروه خودش را معرفی کند.

ویدیو خلاصه بازی ایران و برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال
تعداد بازدید : 4804

ویدیو گل‌های بازی ایران و برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال

تعداد بازدید : 2154

 
 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
1
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
3
وقتی ویدئو رو نذاشتید لطفا تیتر نزنید"ویدیو خلاصه بازی ایران و برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال". اصلا اخلاقی نیست. واسه سئو ام خوب نیست !! کسی که بخواد از اینجا بیاد ببینه میاد خودش !
جعفر تیموری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
0
بچه ها و مربی عالی کار کردن.همشون دمشون گرم.مردم را شاد کردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
0
آفرین به بچه های تیم ملی زیر 17 سال و خدا قوت .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->